A Digitális Kormányzati Fejlesztés és Projektmenedzsment Kft. küldetése, hogy teljes körű projektmenedzsment és egyéb projekttámogató tevékenységeivel hatékonyan támogassa a digitális megoldások elterjedését és a digitális kompetenciák fejlődését a vállalkozások, valamint az állampolgárok körében egyaránt.
Csatlakozz hozzánk IT Infrastruktúra rendszermérnökként, és légy kulcsszereplő a IT üzemeltetés munkájában!
Miben számítunk Rád:
- hibrid IT infrastruktúra üzemeltetésében, fejlesztésében: MS Azure cloud és on-premise Microsoft szerver, valamint virtualizációs platformok (Hyper-V);
- új IT projektek infrastruktúra oldali támogatásában és architektúra tervezésében;
- Zabbix monitoring rendszer üzemeltetésében és fejlesztésében;
- loggyűjtő és logelemző architektúrák kialakításában;
- Microsoft SCCM/MCM környezetek üzemeltetésében és támogatásában;
- incidenskezelésben, Post-Mortem jelentések elkészítésében, rövid, közép és hosszú távú megoldások kialakításában és implementálásban;
- mindezek mellett fontos feladatod lesz a műszaki követelményspecifikációk készítése/ellenőrzése, valamint belső technikai dokumentációk frissítése.
Téged keresünk, ha rendelkezel a következő tudással:
- Legalább 10 év releváns szakmai tapasztalat IT infrastruktúra területen;
- Felsőfokú informatikai mérnöki végzettség;
- Magabiztos, kiváló kommunikációs készség szóban és írásban;
- Windows Server és MS Azure rendszerek üzemeltetésében szerzett gyakorlat;
- Tapasztalat SCCM és végpont menedzsment rendszerek használatában;
- Hyper-V virtualizációs környezet alapos ismerete;
- Szakmai angol nyelvtudás, amely lehetővé teszi a dokumentációk értelmezését és szakmai kommunikációt.
Számunkra első a csapat, így különösen nagy figyelmet fordítunk az új kolléga kiválasztásra, hogy mind szakmailag, mind személyiségében illeszkedjen a DKF értékeihez.
Mit kínálunk Neked mindezekért?
- Inspiráló, támogató és innovatív munkakörnyezet, ahol a kreativitásodat értékeljük.
- Olyan csapat része lehetsz, amely elkötelezett a minőség és a kiválóság iránt.
- Rendszereink jellege garantálja, hogy a munkádra ugyanúgy szükség lesz holnap, mint tegnap.
- Lehetőség a szakmai fejlődésre és új technológiák megismerésére.
- Nálunk a szakmai meetup-ok és kötetlen céges találkozók az alap, mert hiszünk a tudásmegosztásban és a jó csapatban!
- Modern, inspiráló iroda az AGORA HUB-ban, mélygarázsunk a bringákkal és elektromos rollerekkel is jó barátságot ápol.
És ami szintén fontos a döntésben:
- Teljes munkaidős, hosszú távú lehetőség;
- Rugalmas, hibrid munkavégzés;
- SZÉP kártya juttatás;
- Belső ajánlási program;
- Autóval munkába járó kollégáinknak – törvényi szabályozás szerint - 30 Ft/km-es költségtérítési támogatás;
- A társadalmi felelősségvállalás fontos számunkra, ezért az önkéntes munkát / véradást extra szabadsággal jutalmazzuk, valamint nálunk a születésnapodat és a házasságkötésedet is plusz szabadnappal ünnepelheted.
Munkavégzés helye:
Kiválasztási folyamatunkról:
- Első lépés: Kötetlen telefonos beszélgetés recruiter kollégánkkal, ahol lehetőséged nyílik megismerkedni a cégünkkel, a területtel és a pozícióval.
- Második lépés: Szakmai interjú a leendő közvetlen vezetőddel/csapattagokkal, akik szakmai szempontból felmérik, mennyire felelsz meg az adott pozícióra, és hogyan illeszkednél a csapatunkba.
Ha magadra ismertél, jelentkezz, vagy oszd meg azokkal, akiket érdekelhet ez a lehetőség!
Várjuk szakmai önéletrajzod a pozíció megjelölésével a karrier@dkf.hu címre.
Adataid és dokumentumaid elküldésével automatikusan elfogadod az Adatvédelem a DKF-ben dokumentumunkban foglaltakat, valamint hogy jelentkezésedhez csatolt dokumentumaidat két évig megőrizzük, illetve külön kérés esetében töröljük rendszerünkből.