Közérdekű adatok

I. Szervezeti, személyzeti adatok

I. 1. Azonosító adatok, kapcsolat

Hivatalos név: Digitális Kormányzati Fejlesztés és Projektmenedzsment Korlátolt Felelősségű Társaság (továbbiakban: DKF Kft. vagy Társaság)
Székhely: 1138 Budapest, Esztergomi út 31-39. HUB 3. épület
Telephely: 1138 Budapest, Esztergomi út 31-39. HUB 3. épület
Postacím: 1138 Budapest, Esztergomi út 31-39. HUB 3. épület
Adószám: 29152412-2-41
Cégjegyzékszám: 01-09-381151
Központi elektronikus levélcím: info@dkf.hu
Honlap: www.dkf.hu és www.dkfkft.hu
Ügyfélszolgálat vagy közönségkapcsolat elérhetősége: +36 30 512 7788
Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2022/000596
Engedélyszám: E/2023/000058

I. 2. Szervezeti felépítés

Az Alapító által jóváhagyott szervezeti struktúra, lásd II.1. pont Szervezeti és Működési Szabályzat.

I. 3. Vezetők adatai, kapcsolat

Ügyvezető: Kovács Dániel Zsolt / info@dkf.hu
Projekt- és szolgáltatásfejlesztési igazgató: Béke Tamás / info@dkf.hu
Gazdasági igazgató: Lótos Tibor Ádám / info@dkf.hu
Jogi, beszerzési és HR igazgató: dr. Somogyi-Lovas Beatrix / info@dkf.hu
Digitális készségfejlesztő központvezető: dr. Bényi Krisztina / info@dkf.hu

I. 4. Felügyelőbizottság tagjai, kapcsolat

Felügyelőbizottság elnöke: dr. Nonn Tímea / info@dkf.hu
Felügyelőbizottság tagja: Illés-Puka Zsófia / info@dkf.hu
Felügyelőbizottság tagja: Dobozy Miklós Pál / info@dkf.hu

I. 5. Ügyfélkapcsolati vezető

Ügyfélszolgálattal a DKF Kft. nem rendelkezik.

I. 6. Testületi adatok

Nem releváns.

I. 7. Alárendelt szervezetek

Jelenleg nem működik a DKF Kft. irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szerv.

I. 8. Tulajdonolt gazdasági szervezetek

Jelenleg nem működik a DKF Kft. többségi tulajdonában álló, illetve részvételével működő gazdálkodó szervezet.

I. 9. Alapított alapítványok

Jelenleg nem működik a DKF Kft. által alapított alapítvány.

I. 10. Alapított költségvetési szervek

Nem releváns.

I. 11. Lapok, kiadványok

Jelenleg nincs a DKF Kft. által alapított lap.

I. 12. A tulajdonosi jogok gyakorlója

Digitális Magyarország Ügynökség Zrt.
Székhelye: 1027 Budapest, Kacsa utca 15-23.
Postai címe: 1027 Budapest, Kacsa utca 15-23.
Elektronikus levélcíme: info@dmu.gov.hu

Törvényességi felügyeletet lát el a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

II. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok

II. 1. Jogszabályok, közjogi szervezetszabályozó eszközök, szabályzatok

II. 2. Tevékenységek, feladatok

A Digitális Kormányzati Fejlesztés és Projektmenedzsment Korlátolt Felelősségű Társaság (továbbiakban: Társaság) az állam 100%-os tulajdonában lévő, határozatlan időre alapított gazdasági társaságként látja el feladatát. A Társaság feladatát az e-közigazgatással, informatikával, valamint infokommunikációs infrastruktúrával kapcsolatos fejlesztési programok keretében megvalósuló projektek megvalósításáról és a Digitális Kormányzati Fejlesztés és Projektmenedzsment Kft. kijelöléséről szóló 684/2020. (XII. 28.) Korm. rendelet (továbbiakban Korm. rendelet) határozza meg. A Korm. rendelet alapján a Társaság:

  • konzorciumvezetőként vagy konzorciumi tagként részt vesz a 2021-2027-es programozási időszak uniós forrásainak felhasználására irányuló, digitalizációt támogató – különösen a Digitális Európa Program, valamint a többéves pénzügyi keret keretében – valamint egyéb, az Európai Unió támogatásával – így különösen a Helyreállítási és Ellenállóképességi Eszköz keretében – megvalósuló e-közigazgatási, informatikai, valamint közigazgatási infokommunikációs infrastruktúra fejlesztési területeket érintő fejlesztési programok keretében megvalósuló projektekben,
  • közreműködik az e-közigazgatási, az informatikai, valamint a közigazgatási infokommunikációs infrastruktúrát érintő fejlesztési elképzelések, költségvetési vagy európai uniós forrásból finanszírozott programok fejlesztési programok keretében megvalósuló projektek végrehajtásban,
  • az érintett szervezet felkérésére közreműködhet a fejlesztési programok keretében megvalósuló projektek végrehajtásban,
  • a fejlesztési programok keretében megvalósuló projektek vonatkozásában: projektmegvalósítási követelményeket határoz meg, projektmegvalósítási módszereket és ajánlásokat dolgoz ki, projektmenedzsment, tanácsadási, szakértői és képzési tevékenységeket láthat el,
  • feladatai ellátása érdekében együttműködik az egyes minisztériumokkal és a feladatellátásban érintett egyéb szervezetekkel, intézményekkel, valamint
  • ellátja mindazon további feladatokat, amelyet jogszabály részére meghatároz.

II. 3. A helyi önkormányzat önként vállalt feladatai

Nem releváns.

II. 4. Ügyintézéshez szükséges dokumentumok

Nem releváns.

II. 5. A Társaság által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások megnevezése, tartalma, a közszolgáltatások igénybevételének rendje, a közszolgáltatásért fizetendő díj mértéke, az abból adott kedvezmények

A DKF Kft. feladatait és ezek finanszírozását a 684/2020. (XII. 28.) Korm. rendelet tartalmazza.

II. 6. Adatbázisok, illetve nyilvántartások

Nem releváns.

II. 7. Nyilvános kiadványok

Nem releváns.

II. 8. A testületi szerv döntései rendje

Nem releváns.

II. 9. Jogszabálytervezetek és kapcsolódó dokumentumok

Nem releváns.

II. 10. Hirdetmények, közlemények

Nem releváns

II. 11. Pályázatok adatai

Nem releváns.

II. 12. Vizsgálatok, ellenőrzések

Jelenleg nem releváns

II. 13. A közérdekű adatok megismerésének rendje

Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek megfelelően, a közérdekű, vagy közérdekből nyilvános adatot bárki igényelheti szóban, írásban vagy elektronikus formában egyaránt.

Közérdekű adatok megismerésére irányuló igények bejelentése:
Digitális Kormányzati Fejlesztés és Projektmenedzsment Kft.
1138 Budapest, Esztergomi út 31-39. HUB 3. épület
kozerdeku@dkf.hu

Az igénylés módja a megadott email-címre küldött levél, amely tartalmazza a kért információk részletes leírását. A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények teljesítésének rendjét a DKF Kft. alábbi szabályzata és adatkezelési tájékoztatója rögzíti:
Közadat közzétételi szabályzat
Közérdekű adatokat igénylők adatkezelési tájékoztatója

Közadat kereső:
https://kozadat.hu/kereso/

Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
E-mail: adatvedelem@dkf.hu

II. 14. Statisztikai adatgyűjtések

Nem releváns.

II. 15. Statisztikai adatszolgáltatás

A DKF Kft. vonatkozásában a létszám és személyi juttatások statisztikai adatai a III.2. pontban találhatók.

Az Infotv. 30. § (3) bekezdés második fordulata alapján teljesítendő éves jelentések:

II. 16. Közérdekű adatokra vonatkozó szerződések

Nem releváns.

II. 17. Közérdekű adatokra vonatkozó szerződési feltételek

Nem releváns

II. 18. Különös és egyedi közzétételi lista

Nem releváns.

II. 19. Újrahasznosítás céljára elérhető kulturális közadatok listája

Nem releváns.

II. 20. Kulturális közadatok újrahasznosítására vonatkozó általános szerződési feltételek

Nem releváns.

II. 21. Kulturális közadatok újrahasznosítás céljából történő rendelkezésre bocsátásáért fizetendő díjak általános jegyzéke

Nem releváns.

II. 22. A közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerinti jogorvoslati tájékoztatás

Az igénylő a közadat újrahasznosítás céljából történő rendelkezésre bocsátására vonatkozó kérelem elutasítása vagy a kérelem teljesítésére nyitva álló 20 – vagy meghosszabbítás esetén összesen 40 – munkanapos határidő eredménytelen eltelte esetén, valamint a közadat újrahasznosítás céljából történő rendelkezésre bocsátásáért megállapított díj összegének felülvizsgálata érdekében bírósághoz fordulhat. A közadat újrahasznosítás céljából történő rendelkezésre bocsátása iránti kérelem elutasításának jogszerűségét, illetve a közadat újrahasznosítás céljából történő rendelkezésre bocsátásáért megállapított díj összegének megalapozottságát a közfeladatot ellátó szervnek kell bizonyítania. A pert a kérelem elutasításának közlésétől, a kérelem elintézésére rendelkezésre álló határidő eredménytelen elteltétől, illetve – a díj összegének felülvizsgálatára irányuló kereset esetén – a díj megfizetésére vonatkozó határidő lejártától számított 10 napon belül kell megindítani az igényt elutasító közfeladatot ellátó szerv ellen. A díj megfizetése nem akadálya a per megindításának. A perindításra rendelkezésre álló határidő elmulasztása esetén igazolásnak van helye. A per a DKF Kft. esetében a Fővárosi Törvényszék hatáskörébe tartozik. Ha a bíróság a közadat újrahasznosítás céljából történő rendelkezésre bocsátására irányuló kérelemnek helyt ad, határozatában a közfeladatot ellátó szervet a kért közadat újrahasznosítás céljából történő rendelkezésre bocsátására kötelezi. A bíróság az újrahasznosítás céljából történő rendelkezésre bocsátásáért megállapított díj összegét megváltoztathatja, vagy a közfeladatot ellátó szervet a díj összegének megállapítása tekintetében új eljárásra kötelezheti. Ha a kérelmező a per megindításakor a közfeladatot ellátó szerv által eredetileg megállapított díjat már megfizette, és ennek a díjnak az összege nagyobb a díjnak a per eredményeképpen megállapított összegénél, a bíróság a különbözetnek az igénylő részére történő megtérítésére kötelezi a közfeladatot ellátó szervet.

II. 23. A közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerint kötött kizárólagos jogot biztosító megállapodások

Nem releváns.

II. 24. A kulturális közadatok digitalizálására kizárólagos jogot biztosító megállapodások szövege

Nem releváns.

II. 25. A közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerinti dokumentum, amely az újrahasznosítás céljából rendelkezésre bocsátható közadat gyűjtésével, előállításával, feldolgozásával és terjesztésével összefüggő költségek jelentős részének saját bevételből való fedezését írja elő a Társaság részére

Nem releváns.

II. 26. Szervezeti integritást sértő események, panaszok és közérdekű bejelentések bejelentőrendszere

Panasz és közérdekű bejelentés

A panasz olyan kérelem, amely egyéni jog- vagy érdeksérelem megszüntetésére irányul, és elintézése nem tartozik más – így különösen bírósági, közigazgatási – eljárás hatálya alá. A panasz javaslatot is tartalmazhat.

A közérdekű bejelentés olyan körülményre hívja fel a figyelmet, amelynek orvoslása vagy megszüntetése a közösség vagy az egész társadalom érdekét szolgálja. A közérdekű bejelentés javaslatot is tartalmazhat.

A DKF Kft. Külső panaszkezelési szabályzata itt olvasható.

Bejelentéstételre az alábbi személyek jogosultak:

  • a DKF Kft. munkavállalói,
  • a DKF Kft.-vel szerződéses viszonyban álló személyek, illetve a DKF Kft.-vel kapcsolatban álló valamennyi külső panaszos. 

Bejelentés az alábbi módokon tehető:

  • postai úton, a DKF Kft. székhelyére címezve (1138 Budapest, Esztergomi út 31-39. HUB 3. épület), feltüntetve a „Panasz” megjelölést,
  • elektronikusan a panasz@dkf.hu e-mail címen keresztül,
  • személyesen, előzetes egyeztetést követően (a DKF Kft. fenti székhelyén).

Compliance bejelentőrendszer

Compliance bejelentésnek minősül a DKF Kft. működésével összefüggő szervezeti integritást sértő, korrupciós, belső kontrolltevékenységet érintő és a visszaélésgyanús eseményekre vagy kockázatokra vonatkozó bejelentések kivizsgálása.

A DKF Kft. Compliance szabályzata itt olvasható.

Bejelentéstételre az alábbi személyek jogosultak:  

  • a DKF Kft. munkavállalói,
  • a DKF Kft.-vel szerződéses viszonyban álló személyek, illetve
  • azon személyek, akiknek a bejelentés megtételéhez vagy a bejelentés tárgyát képező magatartás orvoslásához vagy megszüntetéséhez méltányolható jogos érdekük fűződik. 

Bejelentés az alábbi módokon tehető:

  • postai úton, a DKF Kft. Megfelelési tanácsadójának címezve, a borítékon a „Compliance Bejelentés” szót feltüntetve (1138 Budapest, Esztergomi út 31-39. HUB 3. épület),
  • elektronikusan a megfeleles@dkf.hu e-mail címen keresztül,
  • személyesen, előzetes egyeztetést követően (a DKF Kft. fenti székhelyén).

A fenti bejelentések befogadására kialakított bejelentőrendszer egyben munkáltatói visszaélés-bejelentőrendszer is.

II. 27. Belső visszaélés-bejelentési rendszer

A panaszokról, a közérdekű bejelentésekről, valamint a visszaélések bejelentésével összefüggő szabályokról szóló 2023. évi XXV. törvény (a továbbiakban: Panasz törvény) alapján a DKF Kft. belső visszaélés-bejelentési rendszert működtet.

A DKF Kft. Belső visszaélés-bejelentési szabályzata itt olvasható.

A belső visszaélés-bejelentési rendszerben jogellenes vagy jogellenesnek feltételezett cselekményre vagy mulasztásra, illetve egyéb visszaélésre vonatkozó információt lehet bejelenteni.

A Panasz törvény alapján belső visszaélés-bejelentési rendszerben bejelentést tehet (a továbbiakban: bejelentő): 

  1. a foglalkoztató által foglalkoztatott,
  2. az a foglalkoztatott, akinek a foglalkoztatónál fennálló foglalkoztatásra irányuló jogviszonya megszűnt,
  3. a foglalkoztatóval foglalkoztatásra irányuló jogviszonyt létesíteni kívánó olyan személy, aki esetében e jogviszony létesítésére vonatkozó eljárás megkezdődött,
  4. az egyéni vállalkozó, az egyéni cég, ha a foglalkoztatóval szerződéses kapcsolatban áll,
  5. a foglalkoztató tekintetében tulajdonosi részesedéssel rendelkező személy, valamint a foglalkoztató ügyviteli, ügyvezető, illetve felügyelő testületéhez tartozó személy, ideértve a nem ügyvezető tagot is,
  6. a foglalkoztatóval szerződéses kapcsolat létesítésére vonatkozó eljárást megkezdett, szerződéses kapcsolatban álló vagy szerződéses kapcsolatban állt vállalkozó, alvállalkozó, beszállító, illetve megbízott felügyelete és irányítása alatt álló személy,
  7. a foglalkoztatónál tevékenységet végző gyakornok és önkéntes,
  8. a foglalkoztatóval a 4., 5., vagy 7. pont szerinti jogviszonyt vagy szerződéses kapcsolatot létesíteni kívánó olyan személy, aki esetében e jogviszony vagy szerződéses kapcsolat létesítésére vonatkozó eljárás megkezdődött, és
  9. az a személy, akinek a 4., 5. vagy 7. pont szerinti jogviszonya vagy szerződéses kapcsolata a foglalkoztatóval megszűnt.

A bejelentés megtehető elektronikus úton elektronikus levél formájában a visszaeles@dkf.hu e-mail címen keresztül (a tárgy mezőben javasolt a „visszaélés bejelentése” és a „bizalmas” megjelölések feltüntetése) vagy személyesen a Társaság székhelyén.

A bejelentés megtehető név nélkül is, azonban amennyiben a bejelentő a bejelentés során a nevét nem adja meg, tudomásul veszi, hogy a bejelentésének kivizsgálása mellőzhető.

III. Gazdálkodási adatok

III. 1. Éves költségvetés, beszámoló

A számvitelről szóló 2000. évi C. törvényben foglalt határidőben, az e-beszamolo.im.gov.hu oldalon teszi közzé.

III. 2. Létszám és személyi juttatások

Létszámadatok
Takarékos törvény szerinti közzétételi adatok 1.
Takarékos törvény szerinti közzétételi adatok 2.

III. 3. Működési és fejlesztési támogatások

A DKF Kft. nem nyújtott az államháztartásról szóló törvény szerinti költségvetési támogatást.

III. 4. Az államháztartás vagyonával történő gazdálkodás

A DKF Kft. nettó 5 millió forint feletti szerződései

III. 5. A koncesszióról szóló törvényben meghatározott nyilvános adatok (pályázati kiírások, pályázók adatai, az elbírálásról készített emlékeztetők, pályázat eredménye)

Nem releváns.

III. 6. A nem alapfeladatok ellátására adott támogatások

A DKF Kft.-nél nem volt nem alapfeladatok ellátására fordított, ötmillió forintot meghaladó kifizetés.

III. 7. Az Európai Unió támogatásával megvalósuló fejlesztések leírása, az azokra vonatkozó szerződések

A DKF Kft. projektleírásai a Projektek menüpontban találhatók meg.

III. 8. Közbeszerzési információk (éves terv, összegzés az ajánlatok elbírálásáról, a megkötött szerződésekről)

A DKF Kft. közbeszerzéseivel kapcsolatos, az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény 1. melléklet III.8. pontjában előírt információk (éves terv, összegezés az ajánlatok elbírálásáról, megkötött szerződések) az EKR közbeszerzési terv keresőjében érhető el:
Közbeszerzési terv kereső

DKF Kft. által megindított és lefolytatott eljárásokhoz kapcsolódó hirdetmények, a beérkezett ajánlatokról készített összegezés után, valamint a közbeszerzés alapján megkötött szerződésekről az EKR alábbi oldalán lehet tájékozódni:
Elektronikus Közbeszerzési Rendszer (gov.hu)