A DKF több EU-s finanszírozású projekt megvalósítója. Célunk, hogy a projektek megvalósítása keretében létrehozzunk egy hatékony, a vállalkozások digitalizációs fejlesztését támogató szolgáltatási és támogatásközvetítői rendszert, mely segítséget nyújt a hazai KKV-k számára a digitális felzárkózáshoz és lehetővé teszi a célzott digitalizációs átállást. A magyar KKV-k technológiai fejlődéséhez és európai piacon való versenyképességének növeléséhez pedig olyan piacra viteli, informatikai fejlesztési, pályázati tudást biztosító szolgáltatásokat nyújtunk, melynek köszönhetően a KKV-k képesek lesznek versenyképes termékeket fejleszteni és azokat sikeresen piacra vinni. Innovatív csapatunkba keressük új kollégánkat Digitalizációt támogató menedzser pozícióba.
Feladatok:
Elsődleges feladata a Társaság által megvalósítandó projekt keretében a KKV-k digitalizációját támogató szolgáltatók nyilvántartásba vételére irányuló módszertan kidolgozása, valamint az általuk nyújtott szolgáltatások igénybevételét támogató módszertan kidolgozása és végrehajtása (voucher program).
Ennek keretében:
- Feladata a KKV-k számára nyújtott Voucher Program kidolgozásának és teljeskörű lebonyolításának vezetése, a tervezési feladatoktól a megvalósításig (a szakmai feladatok tervezése, ütemezése, lebontása, a módszertan kidolgozása és megvalósítása, beszerzett vállalkozók szakmai irányítása, felügyelete, támogatása).
- A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara által létrehozott minősített szállítói lista (adatbázis) átvételének koordinálása és implementálásának menedzselése a projektben létrejövő IT alkalmazásba.
- A szállítók adatbázisba történő jelentkezési feltételeinek, folyamatainak megtervezése és a nyilvántartás folyamatos gondozása.
- Az nyilvántartást érintően szakmai segítségnyújtás mind a belső munkatársak, mind a vállalkozók irányába.
- A Voucher Programot érintő fejlesztési igények összegyűjtésében történő részvétel, a fejlesztés szakmai támogatása, tesztelésben történő részvétel.
- A Voucher program lebonyolításának felügyelete.
- A lebonyolításban részt vevők betanításában történő részvétel, szakmai segítségnyújtás a megvalósítás alatt.
- Részt vesz a releváns beszerzési és közbeszerzési eljárások előkészítésében, az eljárások műszaki követelményeinek meghatározásában, műszaki leírások, specifikációk elkészítésében.
- Szakmai segítséget nyújt a megvalósítás alatt mind a belső munkatársak, mind a vállalkozók felé
- Kockázatok folyamatos monitorozása, szükség szerint eszkalálása.
- Helyszíni ellenőrzések alkalmával a szakterületét képviseli.
Elvárt kompetenciák:
- Rendszerszemlélet;
- Kiváló koordinációs készség;
- Jó problémamegoldó képesség;
- Jó kommunikációs képesség;
- Kiváló vezetői és szervezési készség.
Előnyként értékeljük:
- Hazai KKV szektor átfogó helyzetének ismerete;
- IT technológiák legalább alapszintű ismerete;
- EU-s pályázati elszámolások ismerete;
- K+F+I ismeretek;
- a KKV-kra vonatkozó adózási és egyéb pénzügyi szabályzásokra vonatkozó pénzügyi ismeret.
Elvárt szakmai tapasztalat:
- 5+ év menedzseri tapasztalat.
Elvárt végzettség:
- Legalább felsőfokú végzettség, elsősorban gazdasági/jogi területen.
Amit nyújtunk:
- AGORA HUB irodaház, egészséges és hatékony munkakörnyezet, inspiráló terek;
- Versenyképes jövedelem;
- SZÉP kártya juttatás;
- Rugalmas, hibrid munkavégzési lehetőség;
- Foglalkoztatás módja: alkalmazott, teljes munkaidő (heti 40 óra);
- Munkavégzés időtartama: határozatlan (3 hónap próbaidő);
- Munkavégzés helye: 1138 Budapest, Esztergomi út 31-39. HUB 3. ép.
Várjuk szakmai önéletrajzod a pozíció megjelölésével a karrier@dkf.hu címre.
Adataid és dokumentumaid elküldésével automatikusan elfogadod az Adatvédelem a DKF-ben dokumentumunkban foglaltakat, valamint hogy jelentkezésedhez csatolt dokumentumaidat két évig megőrizzük, illetve külön kérés esetében töröljük rendszerünkből.