Főoldal / Karrier / Üzletfejlesztés

Digitalizációt támogató menedzser

A DKF több EU-s finanszírozású projekt megvalósítója. Célunk, hogy a projektek megvalósítása keretében létrehozzunk egy hatékony, a vállalkozások digitalizációs fejlesztését támogató szolgáltatási és támogatásközvetítői rendszert, mely segítséget nyújt a hazai KKV-k számára a digitális felzárkózáshoz és lehetővé teszi a célzott digitalizációs átállást. A magyar KKV-k technológiai fejlődéséhez és európai piacon való versenyképességének növeléséhez pedig olyan piacra viteli, informatikai fejlesztési, pályázati tudást biztosító szolgáltatásokat nyújtunk, melynek köszönhetően a KKV-k képesek lesznek versenyképes termékeket fejleszteni és azokat sikeresen piacra vinni. Innovatív csapatunkba keressük új kollégánkat Digitalizációt támogató menedzser pozícióba.

Feladatok:

Elsődleges feladata a Társaság által megvalósítandó projekt keretében a KKV-k digitalizációját támogató szolgáltatók nyilvántartásba vételére irányuló módszertan kidolgozása, valamint az általuk nyújtott szolgáltatások igénybevételét támogató módszertan kidolgozása és végrehajtása (voucher program). 

Ennek keretében: 

  • Feladata a KKV-k számára nyújtott Voucher Program kidolgozásának és teljeskörű lebonyolításának vezetése, a tervezési feladatoktól a megvalósításig (a szakmai feladatok tervezése, ütemezése, lebontása, a módszertan kidolgozása és megvalósítása, beszerzett vállalkozók szakmai irányítása, felügyelete, támogatása).
  • A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara által létrehozott minősített szállítói lista (adatbázis) átvételének koordinálása és implementálásának menedzselése a projektben létrejövő IT alkalmazásba.
  • A szállítók adatbázisba történő jelentkezési feltételeinek, folyamatainak megtervezése és a nyilvántartás folyamatos gondozása.
  • Az nyilvántartást érintően szakmai segítségnyújtás mind a belső munkatársak, mind a vállalkozók irányába.
  • A Voucher Programot érintő fejlesztési igények összegyűjtésében történő részvétel, a fejlesztés szakmai támogatása, tesztelésben történő részvétel.
  • A Voucher program lebonyolításának felügyelete.
  • A lebonyolításban részt vevők betanításában történő részvétel, szakmai segítségnyújtás a megvalósítás alatt.
  • Részt vesz a releváns beszerzési és közbeszerzési eljárások előkészítésében, az eljárások műszaki követelményeinek meghatározásában, műszaki leírások, specifikációk elkészítésében.
  • Szakmai segítséget nyújt a megvalósítás alatt mind a belső munkatársak, mind a vállalkozók felé
  • Kockázatok folyamatos monitorozása, szükség szerint eszkalálása.
  • Helyszíni ellenőrzések alkalmával a szakterületét képviseli.

Elvárt kompetenciák:

  • Rendszerszemlélet;
  • Kiváló koordinációs készség;
  • Jó problémamegoldó képesség;
  • Jó kommunikációs képesség;
  • Kiváló vezetői és szervezési készség.

Előnyként értékeljük:

  • Hazai KKV szektor átfogó helyzetének ismerete;
  • IT technológiák legalább alapszintű ismerete;
  • EU-s pályázati elszámolások ismerete;
  • K+F+I ismeretek;
  • a KKV-kra vonatkozó adózási és egyéb pénzügyi szabályzásokra vonatkozó pénzügyi ismeret.

Elvárt szakmai tapasztalat:

  • 5+ év menedzseri tapasztalat.

Elvárt végzettség:

  • Legalább felsőfokú végzettség, elsősorban gazdasági/jogi területen.

Amit nyújtunk:

  • AGORA HUB irodaház, egészséges és hatékony munkakörnyezet, inspiráló terek;
  • Versenyképes jövedelem;
  • SZÉP kártya juttatás;
  • Rugalmas, hibrid munkavégzési lehetőség;
  • Foglalkoztatás módja: alkalmazott, teljes munkaidő (heti 40 óra);
  • Munkavégzés időtartama: határozatlan (3 hónap próbaidő);
  • Munkavégzés helye: 1138 Budapest, Esztergomi út 31-39. HUB 3. ép.

Várjuk szakmai önéletrajzod a pozíció megjelölésével a karrier@dkf.hu címre.

Adataid és dokumentumaid elküldésével automatikusan elfogadod az Adatvédelem a DKF-ben dokumentumunkban foglaltakat, valamint hogy jelentkezésedhez csatolt dokumentumaidat két évig megőrizzük, illetve külön kérés esetében töröljük rendszerünkből.

share on linkedinshare on facebook
Digitalizációt támogató menedzser