Főoldal / Karrier / Gazdaság

Kiemelt kontroller

A Digitális Kormányzati Fejlesztés és Projektmenedzsment Kft. aktív szereplőként vesz részt digitalizációt támogató fejlesztési programok keretében megvalósuló projektek tervezésében és végrehajtásában. Küldetése, hogy teljes körű projektmenedzsment és egyéb projekttámogató tevékenységeivel hatékonyan támogassa a digitális megoldások elterjedését és a digitális kompetenciák fejlődését a vállalkozások, valamint az állampolgárok körében egyaránt. Innovatív csapatunkba keresünk új munkatársat kiemelt kontroller munkakörbe.

Feladata: 

  • Részvétel a folyamatok optimalizálásában, kapcsolódó szabályzatok elkészítésben, frissítésében.
  • A hozzá rendelt projektek, feladatcsoportok bevételeinek és költségeinek tervezése, az átlátható nyomon követés biztosítása, a kapcsolódó könyvelés előkészítési feladatol ellátása.
  • Elszámolhatósági ellenőrzést végez a beszerzési közbeszerzési eljárásokhoz kapcsolódóan.
  • Ellátja a Társasággal szerződéses jogviszonyban álló felek által benyújtott teljesítésigazolások és számlák formai megfelelőségének vizsgálatát, figyelembe véve a vonatkozó jogszabályi és szerződéses előírásokat.
  • Közreműködés a Társaság vállalati, projekt szintű üzleti tervezési folyamatában.
  • Kezeli a kontrolling adatbázisokat.
  • Részt vesz a költségfelosztások végrehajtásában, ellenőrzi a számviteli és pénzügyi nyilvántartások analitikáját.
  • Terv-tény elemzések készítése, cash-flow tervezés, havi és negyedéves forecasting.
  • Közreműködés az éves zárásban, az éves beszámoló elkészítésében.
  • Szoros együttműködés a pénzügyi és projekt csapattal, kapcsolattartás a társosztályokkal.

Elvárt kompetencia:

  • Stratégiai és üzleti szemlélet;
  • Rendszerszintű és analitikus gondolkodás;
  • Jó problémamegoldó készség.

Elvárt szakmai tapasztalat:

  • kontrolling területen legalább 3 év szakmai tapasztalat.

Elvárt végzettség:

  • felsőfokú gazdasági végzettség.

Előnyként értékeljük:

  • mérlegképes könyvelői képesítést, európai uniós projektek elszámolás támogatásban szerzett gyakorlati tapasztalatot, vállalatirányítási és vezetői információs rendszerek ismeretét.

Amit nyújtunk:

  • AGORA HUB irodaház nyújtotta 21. századi inspiráló munkakörnyezet;
  • Rugalmas, hibrid munkavégzési lehetőség;
  • Versenyképes jövedelem;
  • SZÉP-kártya juttatás;
  • Munkavégzéshez szükséges IT eszközök.

Foglalkoztatás feltételei:

  • Foglalkoztatás módja: alkalmazott, teljes munkaidő (heti 40 óra);
  • Munkavégzés időtartama: határozatlan (3 hónap próbaidő);
  • Munkavégzés helye: 1138 Budapest, Esztergomi út 31-39. HUB 3. ép. 6. emelet.

Várjuk szakmai önéletrajzod a pozíció megjelölésével a karrier@dkf.hu címre.

Adataid és dokumentumaid elküldésével automatikusan elfogadod az Adatvédelem a DKF-ben dokumentumunkban foglaltakat, valamint hogy jelentkezésedhez csatolt dokumentumaidat két évig megőrizzük, illetve külön kérés esetében töröljük rendszerünkből.

share on linkedinshare on facebook
Kiemelt kontroller