Főoldal / Karrier / Pénzügy és számvitel

Kiemelt számviteli munkatárs

A Digitális Kormányzati Fejlesztés és Projektmenedzsment Kft. küldetése, hogy teljes körű projektmenedzsmenttel és szakmai támogatással elősegítse a digitális megoldások elterjedését és a digitális készségek fejlődését a vállalkozások, valamint az állampolgárok körében egyaránt. 
Csatlakozz hozzánk, és légy részese pénzügyi-számviteli csapatunknak, ahol változatos feladatokkal, felelősségteljes munkával és szakmai fejlődési lehetőséggel várunk!

A következő feladatokban számítunk Rád:

  • Számviteli és könyvelési feladatok ellátása: számlák, bank, bér, vegyes és tárgyi eszköz könyvelés;
  • Részvétel havi, negyedéves és éves zárásokban, éves beszámoló készítésének támogatása;
  • Analitikus és főkönyvi kimutatások, egyeztetések és ellenőrzések elvégzése;
  • Beszerzések, kötelezettségvállalások, támogatási szerződések megvalósítása során felmerülő számviteli, adózási kérdések tisztázása;
  • Elkülönített nyilvántartások biztosítása támogatásokhoz (hazai és uniós projektek);
  • Auditfolyamatok támogatása, támogatás elszámolások előkészítése, közreműködés ellenőrzésekben;
  • Adóbevallások (havi, negyedéves, éves) elkészítése, ellenőrzése;
  • Folyamatos együttműködés társosztályokkal, kérdések és problémák megoldása;
  • Számviteli és adózási jogszabályok naprakész követése.

Téged keresünk, ha:

  • felsőfokú (közgazdasági, pénzügy-számviteli) végzettséggel, és regisztrált mérlegképes könyvelői végzettséggel rendelkezel;
  • számviteli területen legalább 5 év szakmai gyakorlatot szereztél korábban, illetve Európai uniós támogatások számviteli könyvelésében szereztél tapasztalatot;
  • jártas vagy adóbevallás összeállításában;
  • önálló, precíz és alapos vagy munkád során;
  • rendszerszintű és analitikus gondolkodás, jó problémamegoldó készség jellemez.

Előnyt jelent, ha rendelkezel:

  • adótanácsadói képesítéssel, magabiztos MS Office ismerettel.

Számunkra első a csapat, így különösen nagy figyelmet fordítunk az új kolléga kiválasztásra, hogy mind szakmailag, mind személyiségében illeszkedjen a DKF értékeihez.

Mit kínálunk Neked mindezekért?

  • Inspiráló, támogató és innovatív munkakörnyezet, ahol a kreativitásodat értékeljük.
  • Olyan csapat része lehetsz, amely elkötelezett a minőség és a kiválóság iránt.
  • Lehetőség a szakmai fejlődésre és új technológiák megismerésére.
  • Nálunk a szakmai meetup-ok és kötetlen céges találkozók az alap, mert hiszünk a tudásmegosztásban és a jó csapatban!
  • Modern, inspiráló iroda az AGORA HUB-ban, mélygarázsunk a bringákkal és elektromos rollerekkel is jó barátságot ápol. 

És ami szintén fontos a döntésben:

  • Teljes munkaidős, hosszú távú lehetőség;
  • Rugalmas, hibrid munkavégzés;
  • SZÉP kártya juttatás;
  • Belső ajánlási program, céges rendezvények;
  • Autóval munkába járó kollégáinknak – törvényi szabályozás szerint - 30 Ft/km-es költségtérítési támogatás;
  • A társadalmi felelősségvállalás fontos számunkra, ezért az önkéntes munkát / véradást extra szabadsággal jutalmazzuk, valamint nálunk a születésnapodat és a házasságkötésedet is plusz szabadnappal ünnepelheted.

Munkavégzés helye:

  • Budapest, 13. kerület

Kiválasztási folyamatunkról:

  • Első lépés: Kötetlen telefonos beszélgetés recruiter kollégánkkal, ahol lehetőséged nyílik megismerkedni a cégünkkel, a területtel és a pozícióval.
  • Második lépés: Szakmai interjú a leendő közvetlen vezetőddel/csapattagokkal, akik szakmai szempontból felmérik, mennyire felelsz meg az adott pozícióra, és hogyan illeszkednél a csapatunkba.

Ha magadra ismertél, jelentkezz, vagy oszd meg azokkal, akiket érdekelhet ez a lehetőség!

Várjuk szakmai önéletrajzod a pozíció megjelölésével a karrier@dkf.hu címre.

Adataid és dokumentumaid elküldésével automatikusan elfogadod az Adatvédelem a DKF-ben dokumentumunkban foglaltakat, valamint hogy jelentkezésedhez csatolt dokumentumaidat két évig megőrizzük, illetve külön kérés esetében töröljük rendszerünkből.

share on linkedinshare on facebook
Kiemelt számviteli munkatárs