A DKF több EU-s finanszírozású projekt megvalósítója. Célunk, hogy a projektek megvalósítása keretében létrehozzunk egy hatékony, a vállalkozások digitalizációs fejlesztését támogató szolgáltatási és támogatásközvetítői rendszert, mely segítséget nyújt a hazai KKV-k számára a digitális felzárkózáshoz és lehetővé teszi a célzott digitalizációs átállást. A magyar KKV-k technológiai fejlődéséhez és európai piacon való versenyképességének növeléséhez pedig olyan piacra viteli, informatikai fejlesztési, pályázati tudást biztosító szolgáltatásokat nyújtunk, melynek köszönhetően a KKV-k képesek lesznek versenyképes termékeket fejleszteni és azokat sikeresen piacra vinni. Innovatív csapatunkba keressük új kollégánkat KKV digitalizációs stratégiáért felelős menedzser pozícióba.
Feladatok:
Elsődleges feladata a Társaság által megvalósítandó projekt keretében KKV tanácsadási szolgáltatással kapcsolatos digitalizációs stratégia készítés módszertanának és azok folyamatainak kidolgozása és végrehajtása.
Ennek keretében:
- Részt vesz a projekt szakmai irányításában: saját területét tekintve feladata a szakmai feladatok tervezése, ütemezése, lebontása.
- Feladata a KKV-k számára nyújtott digitalizációt támogató tanácsadási szolgáltatás kialakításának teljeskörű vezetése, a tervezési feladatoktól a megvalósításig.
- Feladata a digitalizációs tanácsadás szolgáltatási, módszertani folyamatainak kidolgozása és megvalósítás során ezek nyomon követése, ellenőrzése, illetve az ennek megfelelő további javaslatok és folyamatok kidolgozása (iterációk elvégzése).
- A KKV-k digitalizációt támogató, módszertant készítő vállalkozó munkájának felügyelete, támogatása, koordinálása.
- Részt vesz a projektben létrejövő alkalmazás fejlesztéséhez szükséges üzleti igények megfogalmazásában, feladata a fejlesztés szakmai támogatása, tesztelésben történő részvétel.
- Részt vesz a releváns beszerzési és közbeszerzési eljárások előkészítésében, az eljárások műszaki követelményeinek meghatározásában, műszaki leírások, specifikációk elkészítésében.
- Szakmai segítséget nyújt a megvalósítás alatt mind a belső munkatársak, mind a vállalkozók felé
- Kockázatok folyamatos monitorozása, szükség szerint eszkalálása.
- Helyszíni ellenőrzések alkalmával a szakterületét képviseli.
Elvárt kompetenciák:
- Kiváló vezetői és szervezési készség;
- Rendszerszemlélet;
- Kiváló koordinációs készség;
- EU-s pályázati elszámolások ismerete;
- Jó problémamegoldó képesség;
- Jó kommunikációs képesség.
Előnyként értékeljük:
- Hazai KKV szektor átfogó helyzetének ismerete;
- Szolgáltatástervezésben való részvétel;
- Több éves vezetői tapasztalat.
Elvárt szakmai tapasztalat:
- 5+ év menedzseri tapasztalat.
Elvárt végzettség:
- Felsőfokú végzettség, elsősorban gazdasági/igazgatási területen.
Amit nyújtunk:
- AGORA HUB irodaház, egészséges és hatékony munkakörnyezet, inspiráló terek;
- Versenyképes jövedelem;
- SZÉP kártya juttatás;
- Rugalmas, hibrid munkavégzési lehetőség;
- Foglalkoztatás módja: alkalmazott, teljes munkaidő (heti 40 óra);
- Munkavégzés időtartama: határozatlan (3 hónap próbaidő);
- Munkavégzés helye: 1138 Budapest, Esztergomi út 31-39. HUB 3. ép.
Várjuk szakmai önéletrajzod a pozíció megjelölésével a karrier@dkf.hu címre.
Adataid és dokumentumaid elküldésével automatikusan elfogadod az Adatvédelem a DKF-ben dokumentumunkban foglaltakat, valamint hogy jelentkezésedhez csatolt dokumentumaidat két évig megőrizzük, illetve külön kérés esetében töröljük rendszerünkből.