Főoldal / Karrier / Üzletfejlesztés

KKV digitalizációs stratégiáért felelős menedzser

A DKF több EU-s finanszírozású projekt megvalósítója. Célunk, hogy a projektek megvalósítása keretében létrehozzunk egy hatékony, a vállalkozások digitalizációs fejlesztését támogató szolgáltatási és támogatásközvetítői rendszert, mely segítséget nyújt a hazai KKV-k számára a digitális felzárkózáshoz és lehetővé teszi a célzott digitalizációs átállást. A magyar KKV-k technológiai fejlődéséhez és európai piacon való versenyképességének növeléséhez pedig olyan piacra viteli, informatikai fejlesztési, pályázati tudást biztosító szolgáltatásokat nyújtunk, melynek köszönhetően a KKV-k képesek lesznek versenyképes termékeket fejleszteni és azokat sikeresen piacra vinni. Innovatív csapatunkba keressük új kollégánkat KKV digitalizációs stratégiáért felelős menedzser pozícióba.

Feladatok:

Elsődleges feladata a Társaság által megvalósítandó projekt keretében KKV tanácsadási szolgáltatással kapcsolatos digitalizációs stratégia készítés módszertanának és azok folyamatainak kidolgozása és végrehajtása.

Ennek keretében: 

  • Részt vesz a projekt szakmai irányításában: saját területét tekintve feladata a szakmai feladatok tervezése, ütemezése, lebontása.
  • Feladata a KKV-k számára nyújtott digitalizációt támogató tanácsadási szolgáltatás kialakításának teljeskörű vezetése, a tervezési feladatoktól a megvalósításig.
  • Feladata a digitalizációs tanácsadás szolgáltatási, módszertani folyamatainak kidolgozása és megvalósítás során ezek nyomon követése, ellenőrzése, illetve az ennek megfelelő további javaslatok és folyamatok kidolgozása (iterációk elvégzése).
  • A KKV-k digitalizációt támogató, módszertant készítő vállalkozó munkájának felügyelete, támogatása, koordinálása.
  • Részt vesz a projektben létrejövő alkalmazás fejlesztéséhez szükséges üzleti igények megfogalmazásában, feladata a fejlesztés szakmai támogatása, tesztelésben történő részvétel.
  • Részt vesz a releváns beszerzési és közbeszerzési eljárások előkészítésében, az eljárások műszaki követelményeinek meghatározásában, műszaki leírások, specifikációk elkészítésében.
  • Szakmai segítséget nyújt a megvalósítás alatt mind a belső munkatársak, mind a vállalkozók felé
  • Kockázatok folyamatos monitorozása, szükség szerint eszkalálása.
  • Helyszíni ellenőrzések alkalmával a szakterületét képviseli.

Elvárt kompetenciák:

  • Kiváló vezetői és szervezési készség;
  • Rendszerszemlélet;
  • Kiváló koordinációs készség;
  • EU-s pályázati elszámolások ismerete;
  • Jó problémamegoldó képesség;
  • Jó kommunikációs képesség.

Előnyként értékeljük:

  • Hazai KKV szektor átfogó helyzetének ismerete;
  • Szolgáltatástervezésben való részvétel;
  • Több éves vezetői tapasztalat.

Elvárt szakmai tapasztalat:

  • 5+ év menedzseri tapasztalat.

Elvárt végzettség:

  • Felsőfokú végzettség, elsősorban gazdasági/igazgatási területen.

Amit nyújtunk:

  • AGORA HUB irodaház, egészséges és hatékony munkakörnyezet, inspiráló terek;
  • Versenyképes jövedelem;
  • SZÉP kártya juttatás;
  • Rugalmas, hibrid munkavégzési lehetőség;
  • Foglalkoztatás módja: alkalmazott, teljes munkaidő (heti 40 óra);
  • Munkavégzés időtartama: határozatlan (3 hónap próbaidő);
  • Munkavégzés helye: 1138 Budapest, Esztergomi út 31-39. HUB 3. ép.

Várjuk szakmai önéletrajzod a pozíció megjelölésével a karrier@dkf.hu címre.

Adataid és dokumentumaid elküldésével automatikusan elfogadod az Adatvédelem a DKF-ben dokumentumunkban foglaltakat, valamint hogy jelentkezésedhez csatolt dokumentumaidat két évig megőrizzük, illetve külön kérés esetében töröljük rendszerünkből.

share on linkedinshare on facebook
KKV digitalizációs stratégiáért felelős menedzser