A Digitális Kormányzati Fejlesztés és Projektmenedzsment Kft. aktív szereplője az Európai Uniós finanszírozású digitalizációs fejlesztéseknek. Célunk, hogy hatékony szolgáltatási és támogatásközvetítői rendszert építsünk ki, amely segíti a hazai KKV-kat a digitális átállásban, növeli technológiai érettségüket és versenyképességüket az európai piacon. Innovatív csapatunkba keresünk új munkatársat Módszertani szakértő munkakörbe.
A Módszertani szakértő elsődleges feladata a Társaság által megvalósítandó DIMOP Plusz 1.2.4-24 kódszámú, emelt szintű technológiák, így a mesterséges intelligencia és big-data megoldások vállalkozási üzletmenetbe történő beépülésének támogatása című kiemelt projekt keretében a KKV-k emelt szintű digitalizációját támogató módszertani és szolgáltatástervezési feladatok ellátása, majd a megvalósítási szakaszban a szolgáltatásnyújtás megfelelő színvonalú biztosítása.
Feladatok:
- a KKV-k emelt szintű digitalizációját támogató projekt szolgáltatástervezési, módszertani támogatása;
- a KKV-k fejlesztési igényeinek kutatásában, összegyűjtésében történő részvétel, majd a (szolgáltatás)fejlesztés szakmai támogatása, fókuszálva a fenntartható szolgáltatások kialakítására;
- a projektek teljeskörű szakmai lebonyolításának támogatása a tervezési feladatoktól a megvalósításig (a szakmai feladatok tervezése, ütemezése, lebontása, módszertan kidolgozása és megvalósításában történő részvétel, külső vállalkozók szakmai koordinálása, felügyelete, támogatása);
- a projekt lebonyolításában részt vevők betanítása, módszertani dokumentumok készítése, szakmai segítségnyújtás a megvalósítás alatt;
- szakmai témákban prezentációk, előadások elkészítése, megtartása;
- részvétel a releváns beszerzési és közbeszerzési eljárások előkészítésében, az eljárások műszaki követelményeinek meghatározásában, műszaki leírások, specifikációk elkészítésében.
Elvárt szakmai tapasztalat és kompetencia:
- fejlett digitális technológiák alapszintű ismerete (MI, adatelemzés, IoT stb.);
- 5+ év szakmai tapasztalat KKV fejlesztés és/vagy digitalizáció területén;
- kiváló vezetői és szervezési készség;
- rendszerszemlélet;
- kiváló koordinációs készség;
- jó problémamegoldó képesség;
- jó kommunikációs képesség.
Elvárt végzettség:
- felsőfokú végzettség, elsősorban gazdasági vagy kapcsolódó informatikai területen.
Előnyként értékeljük:
- tapasztalat európai uniós és hazai pályázati projektek koordinálásában;
- fejlett digitális technológiák emelt szintű ismerete (MI, adatelemzés, IoT stb.);
- tapasztalat KKV-k számára nyújtott, kialakított emelt szintű technológiák bevezetésben (így különösen MI / adatelemzési / IoT megoldások terén).
Mit kínálunk mindezekért?
- Inspiráló, támogató és innovatív munkakörnyezet az AGORA HUB-ban, ahol a kreativitást sokra értékeljük.
- Digitális projektekben aktív részvétel, amelyekkel valóban hozzájárulhatunk a fejlődéshez.
- Olyan csapat része lehetsz, amely elkötelezett a minőség és a kiválóság iránt.
- Rendszereink jellege garantálja, hogy a munkádra ugyanúgy szükség lesz holnap, mint tegnap.
- Lehetőség a szakmai fejlődésre és új technológiák megismerésére.
- Nálunk a szakmai meetup-ok és kötetlen céges találkozók az alap, mert hiszünk a tudásmegosztásban és a jó csapatban!
És ami szintén fontos a döntésben:
- Teljes munkaidős, hosszú távú lehetőség;
- Rugalmas, hibrid munkavégzés;
- SZÉP-kártya juttatás;
- Belső ajánlási program;
- Autóval munkába járó kollégáinknak – törvényi szabályozás szerint - 18 Ft/km-es költségtérítési támogatás.
Várjuk szakmai önéletrajzod a pozíció megjelölésével a karrier@dkf.hu címre.
Adataid és dokumentumaid elküldésével automatikusan elfogadod az Adatvédelem a DKF-ben dokumentumunkban foglaltakat, valamint hogy jelentkezésedhez csatolt dokumentumaidat két évig megőrizzük, illetve külön kérés esetében töröljük rendszerünkből.