Főoldal / Karrier / IT üzemeltetés

Rendszergazda

A Digitális Kormányzati Fejlesztés és Projektmenedzsment Kft. aktív szereplőként vesz részt digitalizációt támogató fejlesztési programok keretében megvalósuló projektek tervezésében és végrehajtásában. Küldetésünk, hogy teljes körű projektmenedzsment és egyéb projekttámogató tevékenységeinkkel hatékonyan támogassuk a digitális megoldások elterjedését és a digitális kompetenciák fejlődését a vállalkozások, valamint az állampolgárok körében egyaránt. Innovatív csapatunkba keresünk új munkatársat Rendszergazda munkakörbe.

Feladata:

  • IT infrastruktúra üzemeltetése  - kliens géppark, nyomtatási környezet;
  • Belső felhasználók támogatása és oktatása;
  • Felhasználók jogosultságának kezelése;
  • Hibajegyek fogadása és feldolgozása, megoldása;
  • IT hálózatok monitorozása, hibák elhárítása, adminisztrálása;
  • Irodai alkalmazások, segédprogramok telepítése, konfigurációja (Windows és macOS környezetben);
  • Munkaállomások telepítése, karbantartása;
  • Informatikai nyilvántartások kezelése;
  • Közreműködik a munkáltató szabályzatainak, működési rendjének, üzleti terveinek kidolgozásában;
  • Részvétel projektekben;
  • Eszközbeszerzésben való részvétel;
  • Problémák analízise, megoldása, javaslattétel új IT üzemeltetést támogató megoldások bevezetésére;
  • SharePoint kezelése és jogosultságok beállítása;
  • Kapcsolattartás beszállítókkal, szervizekkel;
  • Ellátja az IT Fejlesztési irodavezető által hozzá delegált feladatokat.

Elvárt kompetencia:

  • proaktív, önálló munkavégzés, precizitás;
  • kiváló szervezési készség;
  • kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség;
  • jó együttműködési készség;
  • jó problémamegoldó képesség.

Elvárt szakmai tapasztalat:

  • 5+ év rendszergazdai munkakörben szerzett tapasztalat.

Elvárt végzettség:

  • Felsőfokú IT mérnöki végzettség (folyamatban lévő tanulmány is lehetséges) / vagy középfokú végzettség + rendszeradminisztrátori szakmai tanfolyam.

Mit kínálunk mindezekért?

  • Inspiráló, támogató és innovatív munkakörnyezet az AGORA HUB-ban, ahol a kreativitást sokra értékeljük.
  • Olyan csapat része lehetsz, amely elkötelezett a minőség és a kiválóság iránt.
  • Rendszereink jellege garantálja, hogy a munkádra ugyanúgy szükség lesz holnap, mint tegnap.
  • Lehetőség a szakmai fejlődésre és új technológiák megismerésére.

És ami szintén fontos a döntésben:

  • Teljes munkaidős, hosszú távú lehetőség;
  • Rugalmas, hibrid munkavégzés;
  • SZÉP-kártya juttatás;
  • Belső ajánlási program;
  • Autóval munkába járó kollégáinknak – törvényi szabályozás szerint - 18 Ft/km-es költségtérítési támogatás;
  • Munkavégzés helye: 1138 Budapest, Esztergomi út 31-39. HUB 3 ép. 6. emelet.

Várjuk szakmai önéletrajzod a pozíció megjelölésével a karrier@dkf.hu címre.

Adataid és dokumentumaid elküldésével automatikusan elfogadod az Adatvédelem a DKF-ben dokumentumunkban foglaltakat, valamint hogy jelentkezésedhez csatolt dokumentumaidat két évig megőrizzük, illetve külön kérés esetében töröljük rendszerünkből.

share on linkedinshare on facebook
Rendszergazda