A Digitális Kormányzati Fejlesztés és Projektmenedzsment Kft. aktív szereplője az Európai Uniós finanszírozású digitalizációs fejlesztéseknek. Célunk, hogy hatékony szolgáltatási és támogatásközvetítői rendszert építsünk ki, amely segíti a hazai KKV-kat a digitális átállásban, növeli technológiai érettségüket és versenyképességüket az európai piacon. Innovatív csapatunkba keresünk új munkatársat Szakmai vezető munkakörbe.
A Szakmai vezető elsődleges feladata a Társaság által megvalósítandó DIMOP Plusz 1.2.4-24 kódszámú, Emelt szintű technológiák, így a mesterséges intelligencia és big-data megoldások vállalkozási üzletmenetbe történő beépülésének támogatása című kiemelt projekt szakmai tervezésének és megvalósításának a vezetése.
Feladatok:
- a projekt szakmai tervezésének és megvalósításának teljeskörű megszervezése;
- a szakmai tevékenységek és ütemezésük megtervezése, megvalósulás nyomon követése, folyamatos aktualizálása, irányítása;
- a szakmai sikeresség, pénzügyi eredményesség, jogszerűség és szakszerűség biztosítása;
- a szakmai kockázatok kezelése;
- projekt kommunikációs tevékenységeinek támogatása szakmai tartalommal;
- digitalizációt támogató tanácsadási szolgáltatás kialakításának vezetése - a tervezéstől a megvalósításig;
- üzleti igények megfogalmazása a projekt alkalmazásfejlesztéséhez, a fejlesztés szakmai támogatása, részvétel a tesztelésben;
- mérföldkövek és indikátorszámok teljesítésének biztosítása;
- a szakmai munkatársak irányítása, tevékenységeik ellenőrzése;
- előrehaladási jelentések, beszámolók, kifizetési kérelemhez kapcsolódó szakmai dokumentációk, adatszolgáltatások elkészítése, irányítása;
- részvétel a beszerzésekhez, közbeszerzésekhez kapcsolódó műszaki specifikációk kidolgozásában;
- a szakterület képviselete a helyszíni ellenőrzések során.
Elvárt szakmai tapasztalat és kompetencia:
- fejlett digitális technológiák alapszintű ismerete (MI, adatelemzés, IoT stb.);
- 5+ év szakmai tapasztalat KKV fejlesztés és/vagy digitalizáció területén;
- EU-s projektekben szerzett tapasztalat, pályázati elszámolások ismerete;
- kiváló vezetői és szervezési készség;
- rendszerszemlélet;
- kiváló koordinációs készség;
- jó problémamegoldó és kommunikációs képesség.
Elvárt végzettség:
- felsőfokú végzettség, elsősorban gazdasági vagy kapcsolódó informatikai területen.
Előnyként értékeljük:
- több éves vezetői tapasztalat,
- fejlett digitális technológiák emelt szintű ismerete (MI, adatelemzés, IoT stb.).
Mit kínálunk mindezekért?
- Inspiráló, támogató és innovatív munkakörnyezet az AGORA HUB-ban, ahol a kreativitást sokra értékeljük.
- Digitális projektekben aktív részvétel, amelyekkel valóban hozzájárulhatunk a fejlődéshez.
- Olyan csapat része lehetsz, amely elkötelezett a minőség és a kiválóság iránt.
- Rendszereink jellege garantálja, hogy a munkádra ugyanúgy szükség lesz holnap, mint tegnap.
- Lehetőség a szakmai fejlődésre és új technológiák megismerésére.
- Nálunk a szakmai meetup-ok és kötetlen céges találkozók az alap, mert hiszünk a tudásmegosztásban és a jó csapatban!
És ami szintén fontos a döntésben:
- Teljes munkaidős, hosszú távú lehetőség;
- Rugalmas, hibrid munkavégzés;
- SZÉP-kártya juttatás;
- Belső ajánlási program;
- Autóval munkába járó kollégáinknak – törvényi szabályozás szerint - 18 Ft/km-es költségtérítési támogatás.
Várjuk szakmai önéletrajzod a pozíció megjelölésével a karrier@dkf.hu címre.
Adataid és dokumentumaid elküldésével automatikusan elfogadod az Adatvédelem a DKF-ben dokumentumunkban foglaltakat, valamint hogy jelentkezésedhez csatolt dokumentumaidat két évig megőrizzük, illetve külön kérés esetében töröljük rendszerünkből.