Főoldal / Karrier / Üzletfejlesztés

Szakmai vezető

A Digitális Kormányzati Fejlesztés és Projektmenedzsment Kft. aktív szereplője az Európai Uniós finanszírozású digitalizációs fejlesztéseknek. Célunk, hogy hatékony szolgáltatási és támogatásközvetítői rendszert építsünk ki, amely segíti a hazai KKV-kat a digitális átállásban, növeli technológiai érettségüket és versenyképességüket az európai piacon. Innovatív csapatunkba keresünk új munkatársat Szakmai vezető munkakörbe.

A Szakmai vezető elsődleges feladata a Társaság által megvalósítandó DIMOP Plusz 1.2.4-24 kódszámú, Emelt szintű technológiák, így a mesterséges intelligencia és big-data megoldások vállalkozási üzletmenetbe történő beépülésének támogatása című kiemelt projekt szakmai tervezésének és megvalósításának a vezetése.

Feladatok:

  • a projekt szakmai tervezésének és megvalósításának teljeskörű megszervezése;
  • a szakmai tevékenységek és ütemezésük megtervezése, megvalósulás nyomon követése, folyamatos aktualizálása, irányítása;
  • a szakmai sikeresség, pénzügyi eredményesség, jogszerűség és szakszerűség biztosítása;
  • a szakmai kockázatok kezelése;
  • projekt kommunikációs tevékenységeinek támogatása szakmai tartalommal;
  • digitalizációt támogató tanácsadási szolgáltatás kialakításának vezetése - a tervezéstől a megvalósításig;
  • üzleti igények megfogalmazása a projekt alkalmazásfejlesztéséhez, a fejlesztés szakmai támogatása, részvétel a tesztelésben;
  • mérföldkövek és indikátorszámok teljesítésének biztosítása;
  • a szakmai munkatársak irányítása, tevékenységeik ellenőrzése;
  • előrehaladási jelentések, beszámolók, kifizetési kérelemhez kapcsolódó szakmai dokumentációk, adatszolgáltatások elkészítése, irányítása;
  • részvétel a beszerzésekhez, közbeszerzésekhez kapcsolódó műszaki specifikációk kidolgozásában;
  • a szakterület képviselete a helyszíni ellenőrzések során.

Elvárt szakmai tapasztalat és kompetencia:

  • fejlett digitális technológiák alapszintű ismerete (MI, adatelemzés, IoT stb.);
  • 5+ év szakmai tapasztalat KKV fejlesztés és/vagy digitalizáció területén;
  • EU-s projektekben szerzett tapasztalat, pályázati elszámolások ismerete;
  • kiváló vezetői és szervezési készség;
  • rendszerszemlélet;
  • kiváló koordinációs készség;
  • jó problémamegoldó és kommunikációs képesség.

Elvárt végzettség: 

  • felsőfokú végzettség, elsősorban gazdasági vagy kapcsolódó informatikai területen.

Előnyként értékeljük:

  • több éves vezetői tapasztalat,
  • fejlett digitális technológiák emelt szintű ismerete (MI, adatelemzés, IoT stb.).

Mit kínálunk mindezekért?

  • Inspiráló, támogató és innovatív munkakörnyezet az AGORA HUB-ban, ahol a kreativitást sokra értékeljük.
  • Digitális projektekben aktív részvétel, amelyekkel valóban hozzájárulhatunk a fejlődéshez.
  • Olyan csapat része lehetsz, amely elkötelezett a minőség és a kiválóság iránt.
  • Rendszereink jellege garantálja, hogy a munkádra ugyanúgy szükség lesz holnap, mint tegnap.
  • Lehetőség a szakmai fejlődésre és új technológiák megismerésére.
  • Nálunk a szakmai meetup-ok és kötetlen céges találkozók az alap, mert hiszünk a tudásmegosztásban és a jó csapatban!

És ami szintén fontos a döntésben:

  • Teljes munkaidős, hosszú távú lehetőség;
  • Rugalmas, hibrid munkavégzés;
  • SZÉP-kártya juttatás;
  • Belső ajánlási program;
  • Autóval munkába járó kollégáinknak – törvényi szabályozás szerint - 18 Ft/km-es költségtérítési támogatás.

Várjuk szakmai önéletrajzod a pozíció megjelölésével a karrier@dkf.hu címre.

Adataid és dokumentumaid elküldésével automatikusan elfogadod az Adatvédelem a DKF-ben dokumentumunkban foglaltakat, valamint hogy jelentkezésedhez csatolt dokumentumaidat két évig megőrizzük, illetve külön kérés esetében töröljük rendszerünkből.

share on linkedinshare on facebook
Szakmai vezető